Världens bästa Annika

Några ensamma toner hörs i Tyrols stora lokal, sen bryter ett jubel ut. Annika står på scen och sjunger om livets små och stora problem. Jag kan inte annat än le, det spelar ingen roll att jag och Sarah står bredvid de mest packade killarna i lokalen eller att min kjol råka gå sönder tidigare eller att det är fredagen den 13:e ikväll. Det ända som spelar roll är musiken och hur äkta Annika Norlin framför den. Hon visar att det kunde vara du eller jag som stod där, en helt vanlig tjej framför hundratals människor. Vanliga människor blir generade, gör bort sig och kommer av sig. Hello Saferide ger bara ifrån sig vackra toner och jag är lycklig där jag står framför scenen.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback