Nytatuerad

Nu har jag kommit hem från tatueraren med en sjukt snygg skapelse på vänstersidan av kroppen. De säger ju att revbenen är det ondaste stället att gadda och nu förstår jag verkligen varför! Trodde allvarligt att jag skulle svimma eller något, mina tidigare går knappt att jämföra med det här. Saken blev inte bättre för att tatueraren typ var den läskigaste människan jag träffat i hela mitt liv! Blev lite chockad när han bara snackade engelska, ett språk jag knappt kunde behärska med min nervositet. Iof sa han nästan inget mer än "come closer to me" med en mystisk öststatsbrytning. Laddar upp lite innan och efterbilder, så ni kan få kolla på underverket :D

       


Kommentarer
Postat av: camilla..emlans kompis =P

Riktigt fin amelia!! Ska ockås göra en till snart, eller två, längtar som bara den! =D

Postat av: amelia

Tack så mkt:D Det här med tatueringar är verkligen en drog, har man börjat kan man inte sluta... haha

2009-03-23 @ 23:12:43
URL: http://aamelia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha eller hur. Man får ju verkligen en kick av det!

2009-03-23 @ 23:14:17
Postat av: Anonym

Varför bloggar du aldrig Amelia? =(

2009-05-25 @ 20:55:38
Postat av: Adelinn

gjorde den ooont? hihi.

2010-12-29 @ 23:42:33
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback