Lite för hurtig, men på ett charmigt sätt

Bra start på Amelias "nya 2009", vi fick sluta två timmar tidigare från seminariet idag och jag spenderade tiden väl. Började gå till jobbet och fixa att jag slipper jobba mina onsdagar framöver(hinner inte åka från min praktik i Vaxholm till Fruängen och börja jobba 16.15) och jag berättade om den lilla detaljen att jag lämnar landet i september. Sen var jag ute och joggade/ gick i 1 timme och 20 minuter för att gå hem och göra lite situps. Men det slutar inte här, bara för att vara extra duktig pluggade jag lite till mini(?)tentan vi har om 1½ vecka. Nu ska jag gå och lägga mig sjukt tidigt för att låta resten av veckan bli lika grym som min måndag. Fortsättning följer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback