Amelias helgäventyr i ett inlägg

Innan helgen vara jag livrädd, hade bokat upp så mycket och så var det nya arbetsuppgifter på jobbet. Men helgen började med en jätte mysig middag hos Michelle i fredags, senare på kvällen gick vi ut för att göra stan farlig och slutade på Berns. Det är på tok för dyrt att gå in där, speciellt nu när endast terrassen var öppen. Där kan man snacka om attt kasta pengarna i sjön, 150 spänn bara för at komma in. Avslutade kvällen på Donken i min ensamhet för att sen åka hem och gå för tidigt jobba dan efter.


Michelle hade en jätte mysigt middag på fredagskvällen


På lördagskvällen hade mamma öppet hus med massa väninnor med makar, som alla åt och drack gott. Jonathan svängde även förbi men vi lämnade de äldre för att åka till Heron och gå på bio. Vi såg filmen Step Brothers med Will Ferrell och John C. Reilly, dödskön rulle om två fullvuxna män som bor kvar hemma, när deras föräldrar gifter sig och allt blir kaos. Den rekommenderar jag starkt!



Amerikansk komedi av hög klass


Jobbade på Deli för första gången idag och det var jätte roligt. Kul med lite nya arbetsuppgifter istället för att bara sitta i kassan timma efter timma. Resan till jobbet var mindre rolig, SL på söndagar suger! Enligt hemsidan skulle det ta mig nästan 1 ½ timma att åka från Nockeby och Jonathan till Fruängen. Det tog inte riktigt så lång tid, men det är inte jätte kul att sitta på en bänk i Liljeholmen och vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback