Skola var inte så roligt som jag hade tänkt

Den här veckan var det paus från praktiken och en vecka med seminarium och föreläsningar i skolan som gällde. Igår gick jag väldigt motiverad till skolan med bästa humör, hade ett seminarium om den individuella planen för praktiken och bråkade lite med skolans datorer. Det var väl inte världens roligaste, men det var faktiskt intressant att höra om alla andras upplevelser på deras praktikplatser. Idag hade min motivation sjunkigt ungefär tio eller tjugo hack, det var inte alls kul att gå upp tidigt och åka hela den långa vägen till Tekniska högskolan istället för tio minuters färden till Hornstull där min praktik ligger. Föredrar att fika med tanter istället för att nästa somna framför en föreläsare.

Satt ändå duktigt i vad jag trodde var minst en timma, men när jag tittar på klockan har det gått en kvart! Stod iaf ut till första rasten då jag och Hanna beslutade att en fika på ett mysigt café var en mycket bättre sysselsättning än åldrande i livets slutskede. Tanken var att plugga men det blev inte så jätte mycket av den delen. Hann istället med 4 väldigt trevliga timmar med massa snack om resor, killar, party, sex och skvaller. Nu är det bara tre dagar kvar till helgen, jag längtar så jag blir knäpp!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback