Det är Halloween systrar

Fredagen den 31:a oktober var min fars 58 årsdag men också tillfälle att fira det amerikanska påfundet Halloween. Det blev en sjukt rolig och kanske lite för överförfriskad upplevelse(gårdagens baksmälla var inte att leka med). Sophia Hemmets Högskolas studentkår anordnade sin årliga Halloween Pub, mycket lyckat fast vi körde stenhårt på gästlistan. Problemet med Halloween är att alla ska ha fest då, så var lite svårare att få folk än vanligt. Men med oss bakom baren kan det inte bli annat än lyckat även om jag saknade vissa personer, men det ordnade jag till dan efter. Jag är sjukt överraskad hur engagerade folk var när det kommer till utklädningen, alla var så fina! Synd att man alltid ska vara så dålig att fota på fest men en liten fågel viska i mitt öra att Moas systemkamera har ca 700 bilder så det ska nog ordna sig. Men har iaf några smakprov från kvällen.


Jag var katt kvällen till ära, Anna som en söt nakenfis


Mia har kommit hem efter sitt år i USA, sitter här och myser med nyckelpigan Moa



Cissi var en blodig syrra, mycket passande



Hanna, jag och Moa är kåraktiva små jävlar



Alla var så fina, jag blir helt rörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback