Nätet är fullt av perversa människor

Hej, vem är intresserad av att hjälpa mig att vara otrogen mot min fru? Jag är snart 40 och alldeles för kåt.
Stackar man, vem känner inte medlidande för honom? Men av ngn konstig anledning blev jag inte jätte intresserad när detta mail föll ner i min mailbox på ett av Sveriges största community. Det är nog bara fel på mig, men avgör själva:
 

Meddelande från: 
******* 38
Datum: 18/03/08 08:25
Kärleksbrev: Hej!


Jag är en 38 årig gift kille som söker en tjej att träffa nån gång emellanåt. Jag är lyckligt gift men egentligen inte typen som kan tänka mig att endast ha sex med en person för resten av mitt liv. Dessutom har jag mina anledningar att göra en sån här grej.

Jag kommer att befinna mig i stockholm ett antal gånger under våren, bla 1a och 29e april. Söker en tjej att träffa på mitt hotellrum.

Det finns ingen bild på min sida eftersom jag vill hålla detta extremt diskret.

Jag är blond, blåögd, normallång, normalbyggd, anser mig vara ganska bra i sängen och gillar det mesta.

Intresserad?? Lägg till mig på msn *******@hotmail.com ifall du vill veta mer.

Vill helst inte ha några moraliska predikningar, jag vet vad jag gör och varför och att många tycker det är fel kanske även jag. Men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback