Hej Tomten jag önskar mig ett normalt och bra 2008(i efterskott)

Är det för sent att skicka en önskelista till Tomten i januari? Jag menar för förra året, tycker inte jag fick så mkt till jul så jag kan väl få en liten önskan till? Nyårslöften fungerar ju inte på det sättet, så då kan väl Tomten komma till undsättning?! Kan de önska en riktig jul i julkalendern så kan väl jag få ett 2008 där mina misstag ständigt inte kommer tillbaka, och går som i någon dålig repris på tv. Eller vart är bäst att vända sig med sina önskningar? Är det han uppe som är mannen för uppdraget? Jag vet att jag plagierat svensk pops låt Sjyrra gud lite men mina tankar snurrar och magen kurrar. Dags att ta en macka?


" Åh, snälla tomten! Jag vet att julen redan har vart

Men jag hoppas du är snäll och hjälper mej såklart

För jag har ätit min spenat och är jävligt desperat

Så snälla tomten! Jag önskar mej en brud

Jag fick ingen av gud"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback