Fläskläpp

Hej jag är ett geni! Lyckas med det mesta, ta detta som ett exempel:


Amelia har gått och lagt sig lite för sent och sitter i sängen och ska böja sig ner och ta upp en penna som ligger på golvet. Till saken hör till att jag är lite lat av mig så orkar inte sätta ner fötterna eller på något sätt lyfta mig ur sängen mer än att luta mig framåt. 
Så vad händer? Jo jag ramlar ner från sängen med en duns, framstupa och slår i läppen som börjar svullna upp. Till saken hör att detta var kvällen innan jag skulle till nya skolan på förregistrering och fotografering. Så jag får en söt liten fläskläpp i present, charmig man kan vara va?! Måste säga att jag är nöjd med mig själv;P 

// Melia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback