USA och Tallin here I come:D

Efter två kvällar stängning har jag lugnat ner mig en aning. Typiskt mig att hispa upp mig för ingenting, och må allmänt dåligt för något jätte löjligt. Men skulle jag ändra på det skulle en stor bit av min personlighet försvinna och det skulle ju vara lite sorgligt(om du frågar om min åsikt).
Men imorgon är jag i alla fall ledig och sen blir det jobb och ännu mer jobb, men jag ska INTE klaga för fröken Almlöf åker till Tallin den 16:e och USA den 19:e november. Först är det alltså Magaluf reunion med kryssning och party i 40 timmar. Fan vad jag längtar! Vi flickor kommer rocka lika hårt som nere på Mallis, men nu har vi även Camilla med=D 

        
        
Magaluf minnen som jag ALDRIG glömmer 


Sen dan efter denna resa(ojojojoj vad bakis jag kommer va!) så är det planet till LA och min älskade Malin. Oj vad jag saknat min lilla fadder men nu är det dags att hälsa på tösen. Två veckor ska det bli, så vi hinner umgås och tröttna på varann;P Haha
Men vi två ska ha så sjukt skoj och bara att få träffa henne känns underbart. Det har varit tuffa månader utan Malin i mitt liv(även om vi har haft god telefon och mailkontakt). Love you Darling<3
                

image96
  Snart är jag hos min Malin i Los Angeles


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback