Sleepless in Los Angeles

Min resa fortsatter och blir pa satt och vis bara knasigare men det kan bero pa mina och Malins upptag? Jag har ialla fall borjat leva om pa natterna, vi snackar inte rulla lite pa sig utan kasta sig fram och tillbaka, satta sig upp och snacka i prencip mer an i vaket tillstand.
Detta har lett till att stackars Malin inte kan sova sa bra pa natterna(fullt forstaligt). Men vi har ialla fall kommit fram till anledningen eller objektet av dessa "marddrommar", tror inte ens jag ar tvungen att namna det utan boven ar den sjalvklara i en tjejs liv.

Men det ar inte bara detta som paverkat nattsomnen har i LA utan igar natt fick jag aven ett samtal fran min skiftledare pa Donken. Problemet ar att jag inte har en aning om vad han ville eller vad jag sjalv sa. Hatar att man blir som drogad sadar vi fyra snaret pa natten. Okej klockan var ju ett pa dan dar hemma sa det var kanske inte sa oanstandigt att sla en signal vid den tiden.
Detta var mitt svar intressant inlagg(ja jag vet att jag misslyckades ganska hart) men det jag vill tillaga for att ialla fall latsas att vi ar coola ar att vi faktist var hemma hos Carlifoniens tredje rikaste man igar. Sa dar var en hallsning fran det mindre soliga och mera molninga Los Angeles.   


Kommentarer
Postat av: Malin

Amelia, vi måste dit igen!!!!

2008-08-23 @ 02:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback