Huset for oss sjalva, partytime

Rancho Palos Verdes, Los Angeles, CA

Da var man i staterna, antligen har jag fatt mojlighet att se och delta i Malins liv. Det har vart  kyrkobesok, barn, luciasang och skratt. Men nu borjar det pa riktigt med start om nagra timmar, det ar namligen thanksgiving helg(USAs storsta sammanhangande ledighet och hogtid) sa familjen ska aka bort och vi har huset for oss sjalva.  Detta inebar fest! Vi har lyckats fa tag pa VALDIGT mycket dricka; 7 liter vin, 3,5 liter absolut, massa bira och trevliga saker att blanda med. Jag tror pa det har dagarna, Malin, jag och hennes amerikanska vanner kommer ha nagra valdigt roliga dagar i alkoholens tecken. Jag tankte vara lite duktig och uppdatera bloggen om mina och Malins aventyr har i LA. Sa det ar bara for allmanheten att lasa och njuta.   

// Melia

Kommentarer
Postat av: Mexp

haha ska oxå va ensam hemma, i en vecka dock! fast det blir ingen fest här nej...:P vi kallas nästan likadant =) jag: "Meli" hehe

Postat av: Melia

Hahaha det e respekt;P

2007-11-27 @ 20:24:11
URL: http://aamelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback