Glad och lycklig är hon tillbaka- Hej världen!

Idag igår var en väldigt fin dag på många sätt och vis. Mitt humör var på topp och allt flöt på.

Några bidragande effekter till detta var:


  • Ledig från jobbet(Okej det är kul att jobba men INTE så kul) 
  • Det var 6 dagar till USA(Malin väntar och jag väntar)
  • Det var 3 dagar till Magaluf Reunion(Vi var bäst på Mallis och vi ska vara bäst till Tallin)
  • Jag var på keramik med 10 gulliga pensionärer några timmar tidigt på morgonen(folk
  • kallar det visst förmiddag? Men vem tackar nej till att folk gullar med en i några
  • timmar?!)
  • Jag fika med Sanna (Vi MÅSTE ses mycket oftare! Gulligaste tjejen hon är<3 )
  • Jag lagade godaste lasagnen(Jag ska uppenbarligen vara kock och inte umgås med såna;P)
  • REEL BIG FISH KOMMER TILL STHLM DEN 13:E FEBRUARI 2008!(Detta är lycka och kärlek, något att lägga till Sveriges musikhistoria. Hahaha inte för att någon riktigt fattar det utan jag och Anna... menmen)
  • Jag hade myskväll med Cissi(Presenter, te och killsnack. Har saknat dig! <3)  
  • Sist men inte minst på den här lilla listan är att jag kom till insikten att jag har vart en hispig idiot de senaste dagarna. (Kärlek finns och jag har någon jag tycker om)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback