Amelia går och blir hispig- igen...

Jag känner mig tom och det finns endast en bakomliggande anledning till det: jobbet!
Imorgon och typ varje dag i en vecka ska jag stänga, det lilla problemet till detta är att jag verkligen inte alls kan stängningsrutinerna.
Så det känns mycket jobbigt att vara den enda kassapersonen och som dessutom inte kan det här alls.
Och vet inte alls hur det ska gå imorgon när jag står där helt själv utan kunskap, när de andra tror motsatsen.
För när jag skulle ha lärt mig allt hade jag nämligen "turen" att bli släppt tidigare så nu har jag ändå blivit schemalagd på bara stängningspass och jag är en Amelia hispig över öronen.


Allt detta har suttit som en ångestskapande klump hos mig hela helgen, det var inte lite jobbigt när jag i lördags upptäckte på McTime faktumet att jag inte har någon annan kassapersonal vid min sida för råd och vägledning. Sen att jag en person som är lagd åt det väldigt hispiga hållet gör detta till en tråkig historia, inte för mig eller Donken Årsta. Det är jobbigt att vara ny på jobbet!   

/ En 19 åring i panik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback