Nyårslöften...

Varje år är det samma sak… man ska skriva de där (jävla) nyårslöftena(och sen hålla de). Och ska jag sen vara helt ärlig så har jag ytte, pytte ja små problem att hålla de… Så lägger all min energi (till att börja med) att skriva ner de. För jag är inte en sån där person som nöjer mig med att skriva ett nyårslöfte i stil ”sluta röka”(dels för att jag är rökfri och tänk sen om man skulle bryta det enda löftet, vad ska man då göra resten av året?!)

Så med andra ord tar det ett tag för mig att skriva ner den här listan på årets göromål, jag beräknar att ialla fall skriva ett A4(12 pt, vanligt radavstånd och Times New Roman). Årets mål är att ha lite lustiga löften men ska jag vara ärlig går det åt helvete för tillfället, tappade väl humorn när man blev dumpad(okej, jag hade ingen innan det heller, fuck). Några roliga idéer folk?  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback