Amelias nyår

Nyår är egentligen ett otroligt överskattat firande. Det ska vara så är fantastiskt super roligt och alla lägger upp sitt firande månader i förväg. Förra året till exempel hade vi en as cool nyårsfest i hyrd lokal, det blev hmmm speciellt:
 

- Det kom 150 människor(många objudna)

- Polisen kom(eller så gjorde de inte det???)

- Katillas (som bodde i huset lokalen var i) mamma är typ fortfarande arg på henne

- Tårar på tolvslaget

- Massa bråk och slagsmål

Med andra ord var det ganska misslyckad och vi arrangörer lovade varandra att ALDRIG ha en nyårsfest igen. Och med tanke på hur många gäster vi hade så borde vi ha fått ialla fall 50 inbjudningar var till årets helgdag…

 
1

Jag hade 3....



Årets nyår var ialla fall över mina förväntningar!!! Hade as skoj, men istället för att jag ska skriva 100 000 rader så låter jag bilderna ifrån Martins fest i Örby tala..
"En bild säger mer än 1000 ord"    



Kommentarer
Postat av: Annapanna :)

Verkar som om du haft ett trevligt nyår! :D nu jävlar börjat ett nytt år, å fan va mkt kalasande de kommer bli! :D ...och kom ihåg, ge bara nyårslöften som du med säkerhet vet att du kan hålla ;)
massa kärlek!

2007-01-05 @ 00:51:27
Postat av: toffele.blogg.se

hahha däär ha vi alexander :D

2007-01-07 @ 23:49:24
Postat av: Melia

Alex är som bäst på fest;)

2007-01-25 @ 22:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback