I Madrid, tanker tillbaka och siktar framat

Sa var man pa resande fot igen:D Jag kanner mig riktigt cool och varldsvan nar jag tanker tillbaka pa mitt ar. Los Angeles, Visby, GBG, Madrid, Tallin, Magaluf, Alicante, Torrevieja, Ainsa for att bara namna ngr av de stader jag har besokt. Men nar man tanker tillbaka pa ett ar ar man nasta alltid missnojd sa tanker inte sitta har och klaga utan tvart om se att trevligt som hant 2007.  Menar vem har mage och klaga pa sitt studentar?

Men satsar stenhart pa 2008 nu! Jag paborjar min sjukskoterskeskola och i och med detta har jag redan fatt en aspirant pa giftemal( "Gud vad sexigt! Da ska jag gifta mig med dig! Men BARA om du har san dar sexigt uniform med kort kjol...", och Leo ska forestalla min overardnade?! Vi kan ju diskutera hur chefslik den mannen ar..)  Anledningen att jag satte mig pa det har internetcafét var kort och gott bara att jag och min kare bror ville skicka en enkel jul och nyarsonskning fran den vackra spanska huvudstaden sa:

GOTT NYTT AR VARLDEN!
// ONSKAR AMELIA OCH SEBBE I MADRID! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback