Framtidstankar

Våren ska utvisa min framtid, antingen blir det mot en karriär som sjuksköterska eller som den lite coolare och mer eftertraktade(i kassan på Konsum i Fruängen). Eller båda?
I söndags tog jag ialla fall steget mot förändring och jag sa upp mig från Donken(börjar bli duktig på det där att sluta på jobb nu men kan ju vara för att övning ger färdighet, jag rockar på att säga upp mig helt enkelt).
Sen så begav jag mig till Konsum och allt rulla på, ska provjobba den 4:e januari så hoppas på en guldpeng mer i timmen nu.

Men har insett att det aldrig skulle funka att kombinera jobb på den där snabbmatskedjan med plugg(lite jobbigt att komma hem efter tolv på natten och sen gå upp före sex på morgonen). Men vad tror ni om fröken Almlöf i grön Coopskarf? (As hett om ni frågar mig!)      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback