Jag tar saker och ting i egna händer

Jag ska nu vara lika hipp som alla andra och redovisa mitt liv på Internet, i en liten blogg kort och gott. Tänk vilken grej, nu kan hela jordens befolkning få reda på vad som sker i mitt liv. Jag säger bara: Grattis världen till ny intressant läsning! (Ironin flödar idag) Så med ett stort, falskt leende på läpparna börjar jag solskens historien....


Så gick lördagen över till söndag i mitt "jätte roliga" liv. Dagens äventyr(lördagens) började 100% obakis(Jag och Maggan var trötta så vi gick hem från krogen innan det börjat och var hemma halv ett med mycket liten promillehalt) beslutade ialla fall att efter att haft min mobil i 1½ år ska jag äntligen börja förstå mig på den. Sagt och gjort efter en halvtimmes svärande har jag inte bara en utan två nya mp3 låtar på nallen(okej det var ACDC och Kelly Clarkson men man kan ju inte få allt). Sen åkte vi och handlade och unga fröken kom hem med X antal onödiga ting, men jag är ju charmigt så jag låter det vara.

Sen lekte jag banger´, big time och valde filmkväll före utekväll med Sunny Beach gänget, men nästa helg flickor och pojkar då ska vi dansa på borden igen! Vi kommer aldrig glömma den veckan men nu ska vi fan ha så ännu roligare..

 
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback