Kan inte ännu lite mer bra saker ske, tack!

Nu tycker jag allt bara kan vända och gå bra....
Fick ÄNTLIGEN min dator idag, men bättre sent än aldrig.
Tekniken att få ihop den med nätverk å allt skit gick inte så bra,
men pappa ska ta hit ngn gubbe som fixar det där:P
Min dag bestod annars av plugg och 19 års middag:)
Imorgon är det jobb hela dagen, underbart nog fick jag jobbet på mässan så snart blir det mindre av det där jävla ringandet! 

Jag är så trött på att vara ensam, snälla kan ingen bara rädda mig!
Vill ha någon, är så sällskapssjuk...

 

            When will you phone and will you tell me 
            And will you try because I'm lonely
            I wanna know what's happening 
            And can you tell me so I wont be I wont be
            Lonely anymore

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback