Jobbar på min alkoholist status

En vanlig tisdag kan det tyckas men så var icke fallet! Ialla fall inte för Fredrik för han gick och blev 18 idag.. Jag och Alex firade honom som sanna Sunny Beach reskamrater bara kan göra. Först var det meningen att det skulle bli en billig öl på någon sunkig pizzeria i Fruängen men vi sträckte oss så långt att vi åkte till Älvsjörondellen. Den billiga ölen gick och blev en 46 kronors cider men ska inte klaga det är inte alla som får dricka på en tisdag. Jobbar på min alkoholist status ju... (ut med jobbet imorgon och utgång freadag och lördag)

Var duktig och gick och tränade också, var ett bra tag sen nu för har vart en massa sjuk så nu blir det att ligga i hård träning till.. hmm ja vad fan tränar man till nu då?? Hahaha Träffade Maggan på kvällen och vi tog en ass mysig promenad på en timme så där fick man röra sig ännu mera. Sen drack vi te och åt ananas, yummy! Love you honey<3   

maggan

Min Maggan

Kommentarer
Postat av: MaggiZ

älskar dig me babygirl

2006-10-11 @ 19:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback