ber om ursäkt för att jag vart så oaktiv

Nu har jag inte kunnat skriva i bloggen på evigheter pga. alla dessa jävla datorer *HOST*   Jag som skulle lägga upp alla min fina och framför allt alldeles nya konsertbilder på:
1, Panic! At the disco
2, The Sounds
3, Sugarplum Fairy
4, Montezumas
5, Heta bilder på svettig Anna m.m.

Men i takt med att datagubbarna fixar det här så ska de upp till allas beskådning å då speciellt de på Anna;) Hahaha Nu är det illa fall höstlov och det e läskigt underbart även om jag inte har tid till att göra något pga. allt plugg å jobb å skit.. Men så är livet och jag försöker njuta så gott det går(!)

Kommentarer
Postat av: Annapanna :)

...va du tvungen att ta upp mina små konsert-incedenter? haha, inte charmigt....

2007-01-05 @ 00:57:46
Postat av: melia

Jo då älsklingen, mycket charmigt!
men det e bara för att du ett sånt underbart charmtroll!

2007-01-05 @ 01:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback