Vardag med nya matlådor

Nu är "äntligen" lovet slut och man är tillbaka på plats i vardagen. Sådär lagom redo att sätta igång och börja plugga till max(skulle jag gjort på lovet med men man kan inte lyckas med allt). Jag känner mig ovanligt lycklig, ja harmonisk faktist och det är november(=årets depp månad) :O Imponerad av mig själv!

Det roligast som hänt på Kärrtorp under ledigheten var att formatet på våra matlådor ändras(igen!). Nu har den lilla torra brödbiten fått ett eget fack i matlådan:O Men detta har också lett till att maten fått mindre plats, så från att fått lite mat får vi ännu mindre....  Grattis elever på Kärrtorps Gymnasium! Detta är vad vi kallar ännu ett steg i fel riktning... :D

Inga kockar så långt ögat ser på kärrtorp...


Sen har stackars Maggan har blivit dumad av sin kille, på värsta möjliga sättet... (sms) IG till den!! Du ska veta att jag tänker på dig gumman och du vet att du alltid kan ringa till mig<3 <3 <3 <3 Det blir kanske en november depp för någon ialla fall:(

Kommentarer
Postat av: Anonym

varje gång jag är hemma o själv blir jag helt olycklig....
skrev ett...argt gb på helgon till honom...var så sur just då...
du kan ju kolla på de om du vill...
livet tog bara slut helt plötsligt känns de som...
orkar inte mera...

2006-11-06 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback