Den fredan var det krut i...

Fredag typ avlivade mig, är bokstavligt död… Detta tillstånd har varat i 2 dagar, sitter och hoppas att jag inte är på väg att bli sjuk. Skulle följt med Tomas till Lidingö igår men var så slut att jag bara inte pallade, mår illa och shit.... Jag har inte tid att må så här nu, är en grymt upptagen kvinna(!)


Men fredagen blev skoj, fast vid närmare eftertanke kanske lite mindre alkohol intag skulle vart lyckat men den bjuder vi på… Blev Candy som planerat ändå och vi blev bra många glada party snören. Började kvällen med lite förfest och sen träffade vi Tomas vid Östermalmstorg. Trodde sen aldrig han skulle få komma in(Candy har enligt mig några av Stockholms bitchigaste dörrvakter och det har X antal manliga bekanta fått smaka på) men det gick utmärkt fast hans skatestil, men vem kan motstå hans charm när han börjar??? ;) Sen anslöt sig flera till sällskapet och kvällen blev lyckad fast några små insidenser(alkohol gör en och speciellt mig en gnutta känslosam). Hoppas att både Moa och Katta fick en fin första fredag i Stockholms heta uteliv(ana en aning ironi angående min inställning till Stockholm och party). Men Grattis igen flickor och imorgon ska ni få era presenter!

    

amelia å katta
De fångade tydlingen två packade Amelior och Kattor på bild (fuck vad jag hatar såna här mingel bilder)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e ju naken god dämit!

2006-11-27 @ 19:45:43
Postat av: maggiZ

haha jaaa..men de är sexigt;)

2006-11-27 @ 21:04:04
Postat av: Anonym

Vi är ALLTID snyggast!

2006-11-28 @ 21:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback